вторник, 19 март 2013 г.

Сключване на брак

Забелязал съм, че много двойки живеят на семейни начала и не сключват брак. Те заживяват заедно като гаджета и дори при появата на рожба нещата не се променят. Това може би е мода - да не се подписва. Не знам какви са причините, може би от страх за бъдещето или от несигурност във връзката. По мое време обаче не беше така, имаше други порядки. Нещата бяха по-различни и дори по-старомодни. Връзката започваше с опознаване, ако двамата души си пасваха не след дълго се женеха. Така се случи и с мен. След като си бях харесал момиче пристъпих към действие. Канех я на заведение, подарявах й цветя, ухажвах я. Тя беше малко притеснителна и скромна, не като днешните девойки. Така не след дълго се реших и й предложих да се оженим. Тя, слава Богу се съгласи. Последваха най-хубавите и романтични моменти в моя живот. Направихме годеж, след това голяма сватба, на която много се веселихме. След месеци се случи най-истинското и стойностно нещо в живота - жена ми беше бременна. Така на бял свят се появи момиченцето ми. В момента тя е студентка и е една прекрасна млада дама. Радва ме с борбеността и силния си характер. През годините със съпругата ми минахме през много трудни моменти, но успяхме да запазим здрав брака и любовта си. Брака е прекрасно събитие в живота на всеки, който е срещнал правилната половинката. Той е свещена връзка и прави женените по-сплотени, силни и обичащи се. Така, че мили млади хора не се колебайте и направете тази стъпка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар