събота, 20 септември 2014 г.

Подредихте ли си приоритетите днес?



Ако има едно нещо, което е е хубаво да усвои всеки един от нас, то това е подреждане на приоритетите си. Нали знаете, първо, второ, трето и т.н. Събуждаш се и решаваш, че днес ще направиш това или онова. Отиваш на работа и си подготвяш списък на задачите, които трябва да свършиш до края на работния ден. Не е толкова трудно да се постигне, колкото звучи на пръв поглед. Просто трябва да имате две ключови умения: систематизация и мобилизиране. Ако ги притежавате не само ще подредите приоритетите си правилно, но има по-голям шанс да постигнете по-бързо задачите, които сте си поставили в началото на деня.

Ако разпределяте задачките си правилно, точно и редовно, определено ще повишите производителността си и нивото си на работа. Ще вършите повече неща за по-малко време и може би ще ви остава повече време за вас самите. 

Така че утре, когато се събудите (или още в момента), помислете. Кое е най-важното днес? Останало ли е нещо нерешено от вчера? Имам ли неотложна задача, с която да се заема веднага?

Няма коментари:

Публикуване на коментар