понеделник, 20 октомври 2014 г.

Когато работиш с респект се нарича ЕОС Сървисис

Едва ли има фирма, която да не следва собствена политика. А какво ще кажете за компания с цял етичен кодекс? Самият аз до скоро не вярвах, че това би могло да бъде практика в държава като България, но се уверих от опит.

Майка ми е вече доста възрастна жена. Не разбира от техника, трудно приема новостите на глобалния ни свят, мъчно може да се оправя с плащането на сметки по институции. В нейна помощ аз поемам по-голяма част от задълженията й. Но жената е много горда и не признава, че и липсва схватливостта на младия човек. Преди година й взех телефон, с който трудно борави, но успешно води разговор. Приятелките й я убедиха сама да си избере тарифен план и не зная какво са правили стариците, но ето ти, че подписала някакъв мистериозен договор, с който не успах да се сдобия, за да прочета. В резултат тя не разбрала кога и какво трябва да плаща. Объркала се, че уж заредила телефона си за 20 лева за постоянно и понеже не говори много, сметнала, че няма натрупани сметки. Получавала смс-и, но не знаела как да ги чете. Минало се време и не щеш ли ми се обажда преди вечеря преди седмица да ме пита кое е момичето, което на няколко пъти й обяснявало нещо за телефона й. Не разбрах за какво става дума, но момичето предвидливо оставило номер за връзка. И аз звъннах, разбира се, да видя защо притеснява майка ми.

Оказа се, че момичето бе служител на ЕОС Сървисис- компания за управление на вземанията. Била натрупана сметка към мобилния оператор по номера на майка ми. Когато обясних на служителката, че въпросният длъжник е възрастна жена и не е разбрала плана, който е подписала, срещнах разбиране. Попитах какво да направя, за да изчистим ситуацията и тя подробно ми обясни да отида в офис на оператора, където да заплатя натрупаните до момента сметки и да проверя кога може да се промени или прекрати тарифния план. Всичко мина толкова лесно и бързо, че чак се изненадах.

Затова днес в блога си отделям няколко реда, с благодарност към ЕОС Сървисиси тяхната служителка, която се отнесе с много голямо уважение към майка ми. Дори когато благодарих лично за отзивчивостта, търпението и коректността, момичето скромно отвърна, че ЕОС е немска компания с клонове в повече от 25 страни по света, с дългогодишна фирмена култура, в която е заложен дори етичен кодекс, гарантиращ добрия тон в отношенията служител - клиент.

Няма коментари:

Публикуване на коментар