вторник, 22 септември 2015 г.

Да послушаме релаксираща музика

Понякога човек се намира в състояние, в което просто му се иска да седне и да релаксира. С наближаването на възрастта тези моменти като че ли стават все повече. Някои се усамотяват сред природата и съзерцават красивия пейзаж, за да върнат хармонията в себе си, други си пускат релаксираща музика и така се изолират от околния свят. Аз съм и от двата типа хора, но когато навън е студено, а имам нужда от малко време за себе си и мислите си, намирам подходяща музика вкъщи и я слушал ли слушам... Понякога дори съм заспивал.

Релаксиращата музика е чудесно разпускащо средство, когато имаш нужда да се отърсиш от стреса. При мен е стар и изпитан метод за релакс, който ми върши страхотна работа, затова ви съветвам да опитате. В youtube е пълно с музикални видеа на тази тема, някои са дълги с часове. Споделям ви едно от тях, което всъщност е саундтрак към филм, който всички сме гледали :) Слушал съм и други мелодии от композитора Алън Силвестри – обърнете му специално внимание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар