неделя, 10 март 2019 г.

Пикник на работа

Изненадва ли ви заглавието на днешната ми тема? Пикник и то на работа?! Да бе, да! Е, не го приемайте буквално. Честно да си призная аз съм активен човек и понякога работата в офиса ми идва доста напрягаща и не за друг, ами това, че си седнал почти 8 часа, хапваш набързо нещо вредно и като се прибера от работа вкъщи, сякаш се чувствам още по-изморен и напрегнат.

Щастлив съм да ви призная, че аз открих баланса и равновесието в моето ежедневие. Реших, че трябва да се храня малко по-здравословно и да прекарвам повечко време сред природата. Но първоначално не бях сигурен как точно ще стане, все пак в по-голямата си част работата ми е в офис, а за да стигна от точка до точка използвам автомобила си. Първоначално си мислех да започна да се придвижвам пеш до работа, но да си призная трудно ставам сутрин, а да стана с още поне 1 час по-рано, за да мога да стигна на време за работа, ами не е моето нещо. Затова реших нещо друго. Моята прекрасна половинка сутрин ми приготвя прекрасен, здравословен обяд, за което съм й признателен. Когато настъпи времето за обедна почивка, грабвам вкусотията, която ми е приготвила и се отправям до близкия парк. Той е на точно 15 минути от офиса, сенчесто е, има множество пейки, много дечица, които весело си играят и прекрасен, свеж въздух, тъй като е сравнително отдалечен от булевардите и натоварените улици. Така постигам моето удовлетворение, хапвам вкусно на чист въздух, сред природата и в същото време си правя една, може да е кратка, но разтоварваща разходка. След това се връщам зареден на работа. Когато се прибера вкъщи имам повече енергия за любимите си хора и това определено се харесва.

И така, може да не е точно пикника, който сме свикнали да си представяме, да запалим огън, да печем наденица или нещо подобно насред поляните, но пак е нещо и ви го препоръчвам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар