неделя, 4 януари 2015 г.

Готови ли сте за новата година?

Е, вече сме част от 2015-а година. Чакахме я, посрещнахме я, сега остава да решим какво ще правим през следващите 12 месеца...

Лично аз винаги си правя някаква равносметка за миналото, когато настъпи края на декември всяка година, и се опитвам да си представя какво да очаквам в близкото бъдеще. Смятам, че през 2014-а бях активен блогър. Стремях се да пиша на разнообразни теми - социално значими, лични истории, забавни от време на време и т.н. Все пак разнообразието е важно и поддържа интереса :)

През 2015-а не ми се ще да си поставям нереални цели. Вече съм мъж на средна възраст и гледам по-обективно на нещата в сравнение с времето, когато бях по-млад. Погледът ми е по-обективен, по-реалистичен и по-сериозен. Затова през новата година мисля да предприема няколко стъпки, които да бъдат полезни за мен в личен аспект. Ще се постарая да отделям повече лично време за себе си и за близките си. Ще проуча това-онова за здравословното хранене, че вече не мога да живея само на пици като едно време. Може да си изкарам карта за фитнес... или просто да се разхождам по-често пеша вместо да се предвижвам всеки ден с колата. През 2015-а ще се постарая да чета повече книги и да усвоя някое ново умение. Ще следя по-съсредоточено какво се случва в обществото и... не знам какво още. Останалото ще го решавам в движение.

Важното е, че все пак имам някакъв план за Новата година. А вие?

Няма коментари:

Публикуване на коментар