сряда, 12 декември 2012 г.

Димитър Петров – За мен

Здравейте и добре дошли в моят личен блог! Не знам как точно сте се озовали тук, но ще се радвам, ако публикациите ми ви се струват интересни и ме четете редовно, а също така и ако давате своето мнение в коментар под статиите.
Както разбрахте, казвам се Димитър Петров и съм от морската ни столица – Варна. Живо се интересувам от кино, изкуство и политика – държавна, както и геополитика. Женен съм от 20 години и имам прекрасна дъщеря, с която се гордея и вече е студентка.
Напоследък живо ме вълнува темата за АЕЦ „Белене“. Все още не съм си формирал крайно мнение, но проучвам десетки материали. Откривам, че голяма част от информацията по медиите, а и в Интернет, си е чиста манипулация. Все пак става въпрос за интереси за милиарди и от двете страни има защитници на определени интереси – я руски, я западни. Резултатът е, че вече са хвърлени страшно много пари и едва ли си заслужава проектът да бъде прекратен, но в същото време ако го продължим – ще загубим още много повече и след време крайната цена на тока няма да е кой знае колко по-ниска от сегашната, противно на предположенията и обещанията на някои политици.
С много от контактите си разговарям напоследък по тази тема, и за съжаление откривам, че голяма част от тях съвсем бегло за чули нещо по темата, а някои и дори не знаят за предстоящия референдум. Не стига, че истинна информация за проекта АЕЦ Белене е трудна за откриване, ами и хората дори не я търсят и не се интересуват. Как тогава ще вземем рационално и обосновано решение?
За съжаление, колкото и да ми се иска народът да има по-голяма власт в тази държава, той все още не е готов, и докато не стане, ще си заслужава политиците и управлението, които чисто и просто се възползват от интелектуалната му и волева слабост.

Няма коментари:

Публикуване на коментар