четвъртък, 27 декември 2012 г.

Шарен човек

Здравейте! Сега искам да ви разкажа повече за себе си и за това, какво да очаквате в моя блог. То май ще е по-лесно да определя какво няма да има, защото аз съм доста разхвърлян човек в хубавия смисъл на думата, занимавам се и съм се занимавал с много неща, така че и нещата, които ще споделям с вас, сигурно ще са много разнообразни. За начало ще изброя някои от нещата, които през годините съм правил, за да се ориентирате що за човек съм – свирил съм на акордеон, в трупа за народни танци съм играл, тренирал съм лека атлетика, с археология съм се занимавал – даже съм ходил на археологическа експедиция преди години – на една тракийска гробница в Маджарово, три-четири чужди езици съм се захващал да уча, в хор съм пял. Абе шарена работа. Лошото е, че почти нищо не докарвам докрай. Това, на което обаче не измених през годините, е любовта към книгите, хубавото кино, театъра. Чета много – книги, вестници, списания, информация в нета, и смея да твърдя, че съм човек с позиция. Затова предполагам, че постингите ми тук ще са свързани с неща, които съм чел или гледал и са ме впечатлили и разбира се - моята гледна точка към тях. Но не изключвам и възможността да са свързани с нещо друго. Нали ви споделих – аз съм шарен човек и не се знае какво ще ми хрумне утре.

Няма коментари:

Публикуване на коментар