сряда, 17 април 2013 г.

Профилактичен преглед

През този променлив сезон настинах сериозно и се наложи да отида при личното си джипи. Тя освен, че ме прегледа ме накара да си направя и някои профилактични прегледи. Не бях ходил отдавна и сега ме хвана на тясно. След като ги направих се оказа, че имам малък проблем с кръвното налягане. То беше по-високо от нормалното и може би на това се дължеше факта, че напоследък ме болеше главата. А аз си мислех, че е от нерви или от смяната на часовника. След диагнозата ми наложи да се ограничавам с някои храни и напитки. Изписа ми и лекарства за високото налягане, които да пия постоянно. Освен това ми препоръча да се движа повече и да се храня по-малко. Това било с цел да отслабна, за да нямам бъдещи проблеми заради килцата. Сега си пия редовно хапчетата и нямам проблеми. Малко се ограничавам с кафето, тлъстата храна и алкохола. Наблягам на плодовете, зеленчуците и млечните напитки и храни. Та мисълта ми беше за това колко са полезни тези прегледи. Ние сме свикнали да се лекуваме и да си поставяме диагнози сами. Не осъзнаваме колко може да се задълбочи проблема от самолечението ни. Търсим медицинска помощ, само когато е наложително и ножа е опрял до кокала. Благодарение на тeзи прегледи се установяват отклоненията от нормата и сe взимат мерки на време. Представяте ли си ако не бях открил своя проблем навреме? Можеше да получа някои удар или още по-лошо. Грижете се за своето здраве, защото по-важно и ценно от него няма.

Няма коментари:

Публикуване на коментар