вторник, 23 април 2013 г.

Тежък махмурлук

На кой не му се е случвало да излезе вечер с приятели и да се прибере подпийнал? Когато съм с приятна компания не се усеща как минава времето и колко точно питиета обръщам. Не че ни ги броя, но е най-сладко да пиеш с хубава компания и весели приказки. Вечерта всичко е ОК, но сутринта? След пиянски запой е най-ужасна. Главата ще ти се пръсне, лошо ти е на стомаха, краката не те държат и изпитваш неудържима жажда. Ако деня е почивен добре, но ако си на работа вече е кошмар. Трябва някакси да се пооправиш, защото те чака работа. Ако пък си под зоркия поглед на шефа нещата са още по-сложни. Пробвал съм какви ли не лекове срещу махмурлук. Като чаша силно кафе, сода с лимон, доматен сок, зелев сок, айран и т.н. Най-добре обаче се чувствам, след като си взема душ и хапна една шкембе чорба. Ако нямате такава и друга супа ще Ви освежи. Веднъж си бях купил от аптеката лекарство срещу махмурлук. На много хора им помага, но на мен не знам какво ми стана. Главата още по-силно ме заболя, направо щеше да се пръсне. Добре, че беше за кратко. Чувал съм и течния амоняк помага при махмурлук. От него се слагат 5-6 капки в чаша хладка вода. Друг вариант за по-бързото възстановяване е приема на витамини. Най-добрия вариант според мен е да не се напивате толкова, че да имате нужда от тези илачи. Алкохола се консумира с мярка и с удоволствие. Наздраве :) !

Няма коментари:

Публикуване на коментар