четвъртък, 2 май 2013 г.

Отношение към дамите

 Днешните представители на мъжкия пол, като че ли не уважават достатъчно дамите. Поне това са моите наблюдения спрямо отношенията им.

Аз съм възпитан да се държа добре с хората и особено с нежните същества. Те са прекрасни създания, без които не можем и с които животът ни става по-хубав. За да имаме топли отношения с тях, трябва на първо място да ги уважаваме и ценим. Те са като естествени цветя, които красят дома ни.

Освен красота се нуждаят от ежедневни грижи, както цветята от поливане. Жените обичат да се интересуваме от тях, да споделяме техните чувства и настроения. Ласкаят се от малките жестове и имат нужда от тях. На тях им прави впечатление дори начина, по който ги гледаме и разговаряме с тях.

Много мъже не изслушват половинките си и ги обвиняват в това, че много говорят. А дамите просто имат нужда да споделят за да им олекне. С кого, ако не с мъжа, когото обичат. Нежните създания имат необходимост да усещат силно мъжко рамо, на което да се опрат, когато им е трудно.

Аз изпитвам дълбоко уважение към моята съпруга, която ме е дарила с едно прекрасно момиче. Двете същества са целият ми свят и аз обичам да им доказвам любовта си. Понякога им правя закуска, водя ги на разходки сред природата през уикенда и без да има повод им подарявам цветя. Днешното поколение има по-различни представи за романтика. За тях е демоде да отвориш вратата на колата на дамата, да напишеш любовно писмо или да приготвиш вечеря на свещи. Моето мнение е че всичко е въпрос на възпитание и личен избор.

Няма коментари:

Публикуване на коментар