понеделник, 27 май 2013 г.

Чувството за хумор

Мога да твърдя, че едно от качествата, които притежавам е чувството за хумор. Обичам в компанията ни да е весело, и да се смеем постоянно. За мен смехът е здраве. Мисля, че живота е твърде кратък и труден, за да пропиляваме дните си в тъга и отчаяние. Затова, когато сме в компания, аз взимам ролята на шегаджия и предизвиквам усмивки на лицата на околните. Радвам се ,че успявам да променя намръщените изражения и да накарам лицето да засияе.

Не винаги ми се получава, но тъй като познавам приятелите си е по-лесно. Знам всеки на какво би са засмял и на какво не. Понякога успявам с някой виц, друг път със забавна история, а трети само с определени движения. Има хора, които обичат да се шегуват с околните, но не понасят шегите на свой гръб. При мен няма проблеми, шегувам се и се забавлявам, когато го правят и с мен. Не харесвам обаче черния хумор, идва ми в повечко. Често гледам комедии на компютъра си, обичам да чета и вицове. Те предизвикват смях у мен и от тях научавам нови истории. Неколкократно съм прочел разказите за Хитър Петър и Настрадин Ходжа, които са невероятно поучителни. Преди време прочетох една статистика, според която жените харесват мъже с чувство за хумор. Това е напълно разбираемо - усмихнатите хора са по-чаровни и красиви. Това не важи само за мъжете, а и за жените. Освен всичко смехът действа положително на нашето здравословно състояние, но това е много дълга тема. До скоро :).

Няма коментари:

Публикуване на коментар