сряда, 15 май 2013 г.

Преяждане с храна

За нас мъжете е характерна т.нар. лакомия, т.е. непрекъснатата нужда от консумиране на огромно количество храна. Не при всички естествено, има и изключения. Познавам мъже, които се хранят като жени - ядат по една порция. Не знам как издържат в ежедневието с такова количество храна. Лично аз, имам зверски апетит и постоянно мисля за ядене :). Обожавам да седя на маса, която да бъде пълна с всякакви вкусотии. Да има от пиле мляко, както се казва. На нас хората може би ни е заложено да бъдем лакоми, или пък ставаме такива с течение на времето. Аз откакто се помня обожавам да се храня. Най-добре се чувствам на празници, когато на трапезата има повечко неща. Тогава ми е позволено да прекалявам с консумацията им, поне така се успокоявам. Просто като видя храна не мога да се сдържам. Ям една след друга порциите, а накрая ми става тежко на стомаха. Имам усещането, че стомаха ми ще се пръсне, а дишането ми е затруднено. Казвам си, че повече няма да ям толкова, но това трае до следващия път. Решението на проблема ми е да легна да поспя малко. За в момента нямам сериозни проблеми от тъпченето с храна, но след време - не знам. Сигурен съм, че един ден този нездравословен начин на живот ще ми доведе главоболия. Било то високо кръвно налягане, или повишен холестерол, или не дай си Боже нещо по-сериозно. Успокоявам се с това, че тренирам и така изгарям по някоя друга калория. Да обаче трябва сериозно да се замисля за лакомията си, за да не страдам после.

Няма коментари:

Публикуване на коментар