неделя, 30 ноември 2014 г.

„Биограф“ – интелигентната гледна точна

Моята първа среща със списание „Биограф“ се случи в един зъболекарски кабинет, докато чаках да ми дойде реда. Намерих го измежду останалите брошури за това как да си мием правилно зъбите. Странно как е попаднало там, но добре че го имаше. С него не само „убих“ време преди уговорения час, но и се насладих на интелигентно написано четиво. Броят беше за Левски, но намерих нещичко и за Геншер там, и не само.

Обикновено като чуя списание и веднага си представям онези женските клюкарски списания, които те „гледат“ от всяка будка. В тях един мъж не намира нищо стойностно. Но ето ти  „Биограф“ – четиво и за мъже, и за жени. Всеки ще намери нещо интересно вътре. Аудиторията, доколкото предполагам от темите, е по-скоро от по-отбран тип.

Направих си труда да разбера малко повече за списанието. Първият брой е излязъл през септември 2011 г. Явно съм пропуснал доста. Маркетингов директор е Светослав Кантарджиев, който, въпреки кризата на пазара на четива на хартиен носител, е успял да усети накъде духа вятъра и да предложи релевантно решение, което наистина да се купува.

Аз лично, откакто се запознах с онзи брой за Левски, всеки месец поглеждам към кварталната будка, за да видя коя е следващата представена личност. Вече съм събрал известно количество броеве за личности, чийто живот ме вълнува. Услужвам и на приятели с някой друг брой. С ръка на сърцето мога да кажа, че си заслужава!

Няма коментари:

Публикуване на коментар