Знам, че телевизиите се издържат от приходите, които получават за рекламните си блокове. Имат право да пускат реклама, след реклама, след реклама и т.н. Да повтарят едни и същи, да промотират собствените си продукции и програмата за следващите няколко дни. Не знам дали има някакво ограничение за дължината на рекламния блок, но понякога ми се струва, че той е по-дълъг от необходимото и наистина губя спомен какво съм гледал до преди няколко минути. Не че не съм го следял внимателно преди това, напротив. Просто докато чакам рекламният блок да свърши, губя представа какво съм гледал до преди малко. Не знам дали ви се е случвало, но аз съм го изпитвал на няколко пъти.
От тази гледна точка мисля, че ще е полезно да се направи някакво проучване колко време човек може да остане съсредоточен в телевизора и предаването, което се излъчва, в зависимост от дължината на рекламните блокове, които го прекъсват. Струва ми се, че подобно изследване ще е полезно за хората, които работят в бранша, защото ще даде информация за поведението на зрителите пред екрана.
Няма коментари:
Публикуване на коментар